syurga

syurga

Saturday 28 May 2011

3 hari badanku merana...

hari yg membosnkn..
hurmm..
ya allah.. tgh hari tu aku lapa gilerrr..
then.. aku terus pi cafe kat hostel pompuan tu.. 
aku pi cari mknn ape2 jelh yg blh wat perut nih kenyang.. 
hurm..pastu bungkus ,mamam kat umah..
allah..
lepas setengah jm mkn tu perut aku perit mcm kene simbah asid!!
entah kenape tibe2..
aku rase cm nk muntah..
aku terus pi toilet.. fuh! 5 kali aku muntah n kua masuk tandas...
kali pertame dlm hidup aku cmtu..
mulut pun dh pucat..
allah.. da la nk kene pi dewan PKK nk amik test..
mase tgh jwb pekse tu.. tuhan je tau.. betape aku rase cm nk jerit je.. :(
nk pi tandas sapu ubat .. tapi.. pengawas pekse lak mcm x reti bahasa,ade ke patot dy kata ngn aku lau sakit thn je,, nnti kua pekse blh lh pi sapu ubat..
lau ikutkn hati ni ,nk aje aku ckp lau aku pengsn ko nk angkat?!
nasib bek mase tu aku da xde tenage ( sebb perut betul2 sakit cm nk pitam )
hurm..
entah kenape tibe2,aku rase cm ade sesuatu yg cucuk perut aku,cm kene hiris.. smpai aku un x seda air mata aku menitis tahan sakit.. :(
allah..
kua je dewan tu.. terus aku call mk aku suh bawak pi klinik segera...
mk aku yg baru balik keje terus gelabah start enjen pi kuis amik aku..
sebelum mak aku smpai.. ade ke patot lutut aku dah keta dh x leh tahan sakit.. aku leh rebah depan mahasiswa senior2 degree tuh.. ( malunye mk ai!!!! hurmm.. abes nk wat cmne,bkn aku yg nk.. dh sakit punye hal.. ) nasib bek ade akak tuh tlg angkat aku letak kat kerusi panjang depn dewan tuh.. mase tu aku separuh seda.. tibe aku cume dgr bunyi riuh.. rupenye aku dh kat klinik.. ape yg aku dgr hanya perbualn mk aku n doktor..
doktor ckp teknn darah aku rendah..n perut aku bnyak asid n angin..
aku di shkn doktor kene (keracunn makann)
pastu dokto tekan perut aku n cek darah... then,aku da x seda pape..
then,entah beberapa jm aku tetido.. bile aku celik je.. ade wayar kat tgn aku.. rupenye aku dah ade di hospital.. allah..
hari ini baru saje aku pulang dari hospital..
kesihatan aku betmbah baik.. cume yg x thn tu.. ubat sentiase kene mkn... hurm...

2 comments:

  1. ya allah...

    robbana yasfik ya habibati...
    sy doakan anda disini..

    ReplyDelete
  2. kenape ye... saye rindu.. :'( allah..
    kenape ni..

    ReplyDelete