syurga

syurga

Monday 4 July 2011

penin tapi.. dah lege.. :)

kau suke buat aku penin.. huhuhuu! tapi xpe.. kau jugak suke wat aku senyum.. sometimes wat aku marah.. haha
hurm.. yg peliknye tuh.. aku tetap baik dgn ko.. x penh pulk aku mrh kat ko..
ko ni,kejp ad.. kejap xde.. mcm ape entah.. 
hidup aku bile nk tengok ko kene doa dulu baru allah tunaikn..
hurm... owh.. pelangi.. ' cukup indah dirimu'
ko jugak suke wat aku jealous x tentu pasal...
tapi aku masih sabar.. 
aku pun x tau ape keistimewaan ko smpai ko sgt istimewe dlm sesetengah hidup seseorg.. kenape? 
sedangkn ko hanye ade seleps hujan..
ermm,,sebb ko cukup menawan untuk tmbat hati mereka???
owh.. pelangi.. please.. ubhlh sikap tu.. jgn takabbur..
er..
atau aku yg emosi?? owh.. jauh sekali.. 
aku besyukur.. allah da jadikn aku .. itupun cukup bemkne buat aku..
huh! walau apepun.. aku mengalah.. ko tetap menawan pelangi.. walaupun lidah aku susah nk bekate mcm tu..
tapi.. aku akur..
sebb ko wat aku hilng penin jap..
( hurm.. tapi sekejp je.. jgn nk perasan pulak ye! ) haha
hey! u think u r not perfect?! owh.. kalau ko rase mcm tu.. meh sini aku amik cermin n biar ko tengok sendiri sape ko yg sebenar.. !! hehe  owh.. hurmm.. u r the best my dear!! tengoklh diri awak melalui mata hati.. tengok2! jgn tutup hati tu.. barulh ko.. tau,ko adalah yg terbaik.. owh! pasal dia ke ko rase ko ni xde pape kelebihan.. atau ape2 jelh.. hey! bagunlh! jgn mls nk munasabah diri n bangkitkn semangt tu.. jgn biar diri kau nnti org panggil RAS SARA is LOSER!! owh... !! jgn bia perkara tu berlaku k?  ( hurm.. da biol agaknye aku nih.. membebel sorang2.. mcmlh luke ni blh sembuh) :(

No comments:

Post a Comment