syurga

syurga

Monday 16 May 2011

luahan hati hambamu..sang perindu illahi..

assalamualaikum..buat sahabat-sahabat yang ku kenali... 
hari ini adalah hari yg membuatkn ku bahagia sekali..
sahutan illahi untuk beribadah,.. mungkin sudah smpai ...
insyaallah.. bulan 7 ini saye berangkat ke madinah..dan seterusnya ke mekah..
ya allah.. rinduku padamu tidak terkata.. cukuplah dgn laungan azan..
sudah membuatkn air mataku bercucuran.. jiwaku bergelodak kerna tidak mampu menahan rinduku padamu..
ya allah.. izinkan lah untuk aku kali ini untuk menguncup batu hajarul aswad mu itu..
aku teringin sekali ya allah.. hanya sekalipun.. sudah cukup ya allah..
aku.. 
hanya insan yang penuh dengan dosa.. aku tidak layak ya allah.. untuk menyentuh kaabahmu..aku segan ya allah.. untuk masuk kedalam rumahmu yg yg begitu indah ...
tetapi ya allah.. apakan daya.. aku terlalu merindui laungan azan di baitul haram.. rumahmu ya allah..
sekali ku berpijak di atas bumi mekah.. tersa sekujur tubuhku menggil kesejukan walhal..cuca disana.... terlalu terik untuk..
aku rindu.. padamu.. aku rindu ya allah... aku rindukn laugan.. (labaikallah  hummalabaik..labaik kalaaa syariiikalakalabaik..) ya allah... aku rindu tanah suci mu.. aku rindu mekah.. aku rindu..pada mu ya rasullulalh.. subhannallah.. sugguh indah peribadimu.. lailahaillah muhammadurrosullalah..

No comments:

Post a Comment